PřírodníDoplňky.cz - nakupujte doma v pohodlí, nakupujte zdravě!

Nákupní košík

0,- Kč (0 položek) přihlásit zaregistrovat

Způsoby platby, dodání zboží

Objednávky vyřizujeme denně.
Zboží objednané v sobotu, neděli nebo ve svátek zasíláme následující pracovní den.

Obdržíte do 3–4 pracovních dní ode dne přijetí objednávky (je-li všechno objednané zboží skladem).

V případě, že některé zboží momentálně skladem není, a ani na cestě, je zákazník informován, kdy bude chybějící zboží naskladněno. Může se sám rozhodnout, jestli vyčká až bude zásilka kompletní, a nebo zvolí odeslání zboží jenž je k dispozici, s dodatečným zasláním chybějícího zboží(v tomto případě hradí poštovné provozovatel), nebo zda objednávku zruší.

V každé zásilce je přiložena faktura, kterou prosím uschovejte pro případ vrácení zboží či reklamaci. Balné neúčtujeme.

Způsoby platby za zboží:

Dobírkou

zboží zaslané na dobírku platíte až při převzetí od dopravce.

Platba předem převodem z účtu

Jako variabilní symbol: prosíme uveďte číslo objednávky, (toto číslo obdržíte v potvrzujícím e-mailu).
Jakmile jsou peníze připsány na náš účet, objednané zboží bude ihned expedováno, o čemž Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.
Bankovní spojení: Komerční Banka a.s.., č.účtu 43- 4165060237/0100

Platba v hotovosti

při osobním odběru

Doprava zásilek:

Náklady na přepravné se liší dle zvoleného způsobu dopravy.

Doprava zdarma - při objednávce nad 2 000 Kč neplatíte přepravné!

Spediční firma PPL

při platbě na dobírku - jednotná cena 165 Kč při platbě předem / bankovním převodem - 125 Kč

PPL doručují obvykle do 24 hodin po celé ČR. V den, kdy zásilku vyexpedujeme, obdržíte od nás e-mail s číslem balíku a adresou, kde můžete zásilku sledovat.

Jedná se o velice rychlé a kvalitní doručení. Nelze předem stanovit nebo ovlivnit přesný čas doručení, jelikož PPL doručuje zásilky podle svého denního plánu rozvozu.

Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.

Zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem - uvádějte proto prosím v objednávce platné telefonní číslo, na kterém jste v dosahu.). V tomto časovém rozmezí musí být někdo přítomen na adrese uvedené pro doručení.
V případě nezastižení vám zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.
Hmotnost balíku je omezena do 50 kg.
V určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na http://www.ppl.cz/vecerni_doruceni.asp) - tento požadavek musí být zadán do poznámky při objednání zboží.

Zásilka je doručena následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele.

Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)

Převzetí zásilky a reklamace – PPL

při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Komunikace s PPL -pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic), toto číslo jste obdrželi e-mailem

Česká pošta - Obchodní balík

při platbě na dobírku - 120 Kč při platbě předem/bankovním převodem - 85 Kč

Zboží vám bude doručeno druhý pracovní den od expedice zásilky.
V den, kdy zásilku vyexpedujeme, obdržíte od nás zprávu s číslem zásilky (podmínkou je správně uvedená Vaše e-mailová adresa) a můžete zásilku sledovat na http://www.cpost.cz/, odkaz "Sledování zásilek" - zjistíte tak, kde se právě přepravuje či kde je uskladněna v případě, že Vás doručovatel České pošty nezastihl.
Dle našich smluvních podmínek by měla být zásilka na poště uložena 7 dnů, pak se v případě nevyzvednutí vrací nazpět.

Česká pošta je schopna doručit zásilky maximálně do 30 kg hmotnosti.

Převzetí a kontrola obsahu zásilky - Česká pošta

Zákazník je povinen při převzetí zkontrolovat, zda obal zásilky není poškozen. Pokud zásilku zákazník přebírá na poště, a obal je zjevně poškozen, tak přímo na místě s Vámi bude sepsán protokol, zásilku můžete odmítnout.
V případě poškození obalu při přejímání zásilky na vaší adrese - zásilku nepřebírejte nebo uplatněte reklamaci nejpozději do 24 h na příslušné poště dle dodací adresy. Zásilku je nutné dopravit na poštu kompletní, popřípadě kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800 104 410.

Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče a v případě mechanického poškození zboží uplatněte reklamaci co nejdříve na příslušné poště dle dodací adresy.
Lze zdokumentovat i pořízenou fotografií ( např. z mobilního telef. apod.) Zásilku je nutné dopravit na poštu kompletní, popřípadě pro více informací kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800 104 410.

Nevyzvednuté zásilky

Pokud se zásilka vrátí jako nevyzvednutá, zákazník bude informován a dotázán na opětovné zaslání. V případě, že bude požadovat druhé zaslání objednaného zboží, bude mu vyfakturována dvojnásobná výše poštovného.

Osobní odběr zboží

Pokud jste v objednávce zvolili tuto možnost:

  • budete včas informování e-mailem že je zboží připraveno k odběru
  • domluvíme s Vámi vhodný termín pro osobní vyzvednutí Vámi objednaného zboží
  • neplatíte přepravné
  • po uhrazení platby obdržíte příjmový doklad

Zasílání mimo ČR

Zboží mimo Českou republiku standardně nezasíláme, lze řešit individuálně po domluvě se zákazníkem, kdy budou upřesněny podmínky, způsob a cena dopravy.